wtorek, 6 listopada 2012

Pizza Raw, czyli zielono mi

Pewnego dnia zostałam zaproszona do restauracji z witariańskiej. Chętnie skorzystałam z zaproszenia, ponieważ jestem miłośniczką zdrowego jedzenia. Wybrałam sobie Pizzę Raw, która uwaga, nie jest pieczona! Składa się z chleba Surya, z sera nerkowców, sosu pomidorowego, cebuli, papryki, pieczarek i pomidorów.

To było przepyszne! Nie spodziewałam się, że taka pizza może być tak smakowita. A przecież nie upieczono jej w piecu. Podawana jest na chlebie Surya, który przygotowywany jest z siemienia lnianego, selera naciowego, marchwi, cebuli, sezamu, kolendry, natki pietruszki, czosnku oraz kminku. Suszony jest w temeraturze 42 stopni Celsjusza.


Do picia wzięłam Szejk Czekoladowy, zrobiony z banana, wanilii, daktyli, karobu, czyli mączki chleba świętojańskiego, migdałów oraz pinakolady. Był równie pyszny jak pizza.

Cóż takiego miejsca ze zdrowym jedzeniem mi osobiście bardzo brakowało na mapie Warszawy. Cieszę się, że wreszcie można zdrowo się najeść! Restauracja Surya mieści się na ul. Wałowej 3. Polecam!


A tu Kanapka Szefa na chlebku Surya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz