środa, 5 stycznia 2011

Dom Samotnej Matki

Od czasu do czasu robię przegląd swoich rzeczy z intencją poszukania czegoś co mogę zanieść do Domu Samotnej Matki. Najczęściej są to ubrania, kosmetyki, książki albo moje obrazy. Obrazy zanoszę też do hospicjum.

I właśnie dziś będzie dzień, gdy zaniosę ubrania do Domu Samotnej Matki. Zastanawiałam się, co jeszcze mogę przekazać. Przypomniało mi się, że w grudniu startowałam w konkursie i wygrałam bilet na koncert Krishna Das, który odbędzie się 25 stycznia w klubie Palladium. Krishna Das po raz pierwszy zaśpiewa w Polsce. Jego muzyka jest niezwykle zaawansowana duchowo, relaksuje. Śpiewa zarówno w sanskrycie, jak i po angielsku.
Pomyślałam, że żadna z tych kobiet pewnie nie była nigdy na takim koncercie i być może nie będzie miała okazji. Dlatego to może być świetny prezent dla jednej z nich. Bilet jest dwuosobowy, więc drugie miejsce chciałabym dać osobie z hospicjum. Muszę jedynie znaleźć chętną osobę, w takim stanie zdrowia, który pozwoli na dojście na koncert. Myślę, że może jej to sprawić wiele radości. 

Przede mną na pewno będzie jeszcze wiele koncertów, więc chętnie się podzielę tym, co mam.

Namówiłam już wiele koleżanek, by zrobiły przegląd szafy i oddały rzeczy do Domu Samotnej Matki. Jeśli i ty poczujesz taką potrzebę, tu jest adres:

Dom Samotnej Matki,
ul. Stawki 27, Warszawa
tel. (022) 838 44 50

Nie trzeba dzwonić wcześniej. Ja po prostu biorę rzeczy i jadę. Nie mam samochodu, więc bywało, że niosłam ciężkie torby ledwo idąc, ale uśmiech i zadowolenie na ich twarzy wynagradza trudy :)

Rozmawiałam kiedyś z kierowniczką i mówiła, że część rzeczy przekazuje też do domu w Brwinowie. Tak więc, jest kogo obdzielać. Na pewno nie będzie nas za dużo. Śmiało działajcie!

A tu możesz posłuchać jak śpiewa Krishna Das:

4 komentarze:

  1. Czy ciuszki dla 3-5cio miesiecznego niemowlaczka tez sie przydadzą ?mam takie do oddania po córeczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Przez całe życie nigdy nie widziałem niczego, co działałoby tak szybko, jak zaklęcie Dr.Agbazara. Po skontaktowaniu się z Dr.Agbazarą zacząłem wierzyć w powiedzenie, że każda moneta ma dwie strony. Kiedy mój kochanek mnie opuścił, przysiągła, że już nigdy do mnie nie wróci, ale dzięki Bogu, że dzięki pomocy Dr.Agbazary mam mojego kochanka z powrotem do mnie w ciągu 48 godzin, a także chcę, aby inni ludzie ze złamanym sercem skontaktowali się z Dr. Agbazara poprzez poniższe informacje, które są za pośrednictwem poczty elektronicznej: ( agbazara@gmail. com ) lub za pośrednictwem Whatsapp na ( +234 810 410 2662 ), możesz zobaczyć cuda Dr.Agbazara *

      Usuń
  2. Czy ciuszki dla 3-5cio miesiecznego niemowlaczka tez sie przydadzą ?mam takie do oddania po córeczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. W naszym prostym życiu miłość odgrywa bardzo szczególną rolę. Teraz jesteśmy w stanie uczynić twoje życie miłosne zdrowym i nie ma miejsca na żadne kłopoty. Wszystko to jest możliwe dzięki AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Pomógł mi rzucić zaklęcie, które przywróciło mojego zaginionego kochanka z powrotem na 48 godzin, które zostawiły mnie dla innej kobiety. możesz także skontaktować się z nim ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwonić / WhatsApp mu na +234 810 410 2662 i być szczęśliwym na zawsze jak teraz ze swoim doświadczeniem.

    OdpowiedzUsuń