czwartek, 27 stycznia 2011

Shirlie Roden przylatuje do Polski

Shirlie Roden

Shirlie poznałam wiele lat temu. Jest totalnym aniołem, chociaż zawsze, gdy jej to mówię, energicznie protestuje :) Shirlie jest piosenkarką i terapeutka pracy z dźwiękiem z Wielkiej Brytanii. Uczy odkrywania niezwykłych właściwości własnego głosu, którego można używać do podnoszenia poziomu energii, do uzdrawiania ciała fizycznego, emocji, relacji oraz do podnoszenia stanu świadomości.

W dziale Wydarzenia napisałam nieco więcej o jej wizycie i gorąco zachęcam do skorzystania z tej okazji. Poniżej wywiad z Shirlie:



Mam do rozdania 3 bilety na koncert Shirlie - powędrują do tych osób, które jako pierwsze napiszą komentarz do tego postu.

10 komentarzy:

  1. bardzo interesujace, chetnie dowiem sie wiecej na ten temat :)
    paulina kryk

    OdpowiedzUsuń
  2. zainspirował mnie ten koncert, więc chętnie wezmę w nim udział:)pozdrawiam/Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc pierwszy bilet trafia do Paluliny, drugi do Iwony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo chcialabym ja uslyszec slyszalam ze jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok. trzeci bilet trafia do Dominiki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodatkowo, jeśli ktoś jeszcze bardzo chce, mam 3 bilety dla fanek Moc Kobiety na Facebooku, więc tam jeszcze można je wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety 30ego nie ma mnie w warszawie wiec oddaje bilet kolejnej osobie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  8. oj :) no to bilet jeszcze jeden jest do wygrania tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie piękny i głęboki dźwięk(samogłoska "u" intonowana pod koniec nagrania). Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń