niedziela, 9 stycznia 2011

Nastawienie wobec wszechświata

Witajcie kochane i muszę też napisać kochani, bo wiem, że sporo mężczyzn nas czyta ;)

A więc czy myślałaś kiedyś o tym jaki masz stosunek do świata, ludzi, a nawet całego wszechświata?

Co sobie myślisz? "O jaki ten świat zły", albo "Ale tu fantastycznie, co za zabawa!", a może "Czy jestem tu za karę?".

Jak odbierasz wszechświat? Jako sprzyjający ci, troszczący się o ciebie, czy wrogi?

Nie wiem co myślisz, ale proponuję, byś przez tydzień żyła z myślą, że świat, ludzie, ba cały wszechświat kochają cię. Tak po prostu. Tylko dlatego, że jesteś.

Wyobraź sobie, że żyjesz w świecie, który cię wspiera, troszczy się o ciebie. Kocha cię i tuli, gdy tego potrzebujesz. Dookoła otaczają cię ludzie, którzy uśmiechają się do ciebie, patrzą życzliwie. Każdy troszczy się i pomaga ci. Wyobraź sobie, że cały wszechświat wysyła ci pełną miłości pozytywną energię, byś była szczęśliwa.

A ty przyjmujesz wszystko z wdzięcznością i ufnością. Mówisz życiu TAK.

To czy będą to tylko wyobrażenia czy rzeczywistość zależy od ciebie. To od każdej z nas zależy, czy świat będzie tak właśnie wyglądał.

Do kogo się dzisiaj uśmiechniesz?

Z miłością,
Magdalena

Bądź jak anioł niosący ludziom uśmiech

2 komentarze:

  1. Mój wszechświat od Nowego Roku jest życzliwy dla mnie . Chcę aby taki był już zawsze . Drobnymi krokami , czasem pod górkę ,po błocie ,ale do przodu . Złe zostawiłam za sobą , teraz już tylko dobre wieści , dobrzy ludzie , dobre informacje i ja dobra dla siebie i tych ,których KOCHAM BO KOCHAM.Trzymaj za mnie kciuki. Pozdrawiam Tania

    OdpowiedzUsuń
  2. Taniu! Trzymam kciuki!!! Niech Ci się wszystko uda jak najlepiej!!! Niech cały wszechświat Cię wspiera!!!

    OdpowiedzUsuń