niedziela, 2 stycznia 2011

Mapa marzeń

No i oto mamy najlepszy dzień na zrobienie Mapy Marzeń. 

Mapa Marzeń zwana też bywa Mapą Skarbów jest magiczna, a jednocześnie bardzo ziemska i praktyczna. Tworząc ją zapraszamy do swego życia te rzeczy, które chcemy, by z nami były.

Jak ją zrobić?

To niezwykle łatwe, twórcze i przyjemne zadanie. Bawimy się jak dzieci. Potrzebujemy tylko gazet, katalogów z rzeczami, które nam się podobają, nożyczek, kleju i czegoś - może to być np. tektura - na czym przykleimy nasze skarby.

1 krok - przeglądamy gazety kolorowe, katalogi i wycinamy nożyczkami te rzeczy, słowa, które nam się podobają.

2 krok - przyklejamy je. Najlepiej czynić to tematycznie, czyli: bogacto i pieniądze w jednym miejscu, zdrowie w drugim, dalej może być np. związki, miłość, przyjaźnie, praca, twórczość, podróże itp.

3 krok - powieś mapę w widocznym miejscu i patrz na nią jak najczęściej - w ten sposób zwiększasz szansę na realizację marzeń. Podświadomość oswaja się z tymi rzeczami, a potem już tylko kreuje wydarzenia przybliżające cię do osiągnięcia tego, o czym marzysz.

Na to uważaj: wykreśl ze swego słownika słowo "nie" przy budowaniu mapy. Wklejasz tylko to co chcesz, by naprawdę było.

Proste? Bardzo.

A dziś jest szczególny dzień. Jutro mamy Nów, więc teraz jest najlepszy okres do ustanowienia nowych planów, jak i zaproszenia do swego życia tego, czego pragniemy.

Do dzieła!

Spełnienia Marzeń!

P.S. Też dopiero zaczynam ją robić, więc może na bieżąco pokażę wam parę ujęć z tego co się dzieje :) krok po kroku.

Najpierw przygotowuję wszystko, czyli gazety, klej, nożyczki i antyramę pod którą wszystko wsadzę :)


Teraz jestem w trakcie wycinania rzeczy, które mi się podobają :)




I teraz już mam trochę więcej rzeczy, ale one nie są jeszcze przyklejone, jeszcze szukam :)


i mapa prawie gotowa. Prawie ponieważ nie mam jeszcze wszystkich rzeczy, które chciałam, więc to też dobry moment, żeby wam powiedzieć, że zawsze można do niej coś jeszcze dokleić. Brakuje mi tu rozwoju duchowego, ale to akurat mam na co dzień, więc tu zadbałam o rzeczy czysto materialne :)

Voila!




Miłego klejenia! :)

P.S. Uwaga, uwaga! Wymyśliłam nową mapę marzeń, zupełnie inną wersję, bardziej spójną z duszą. Szczegóły wkrótce. Zaproszę Was na spotkanie i wszystko wyjaśnię :) Można w razie czego dzwonić i pytać - 608 609 264. Przygotowałam coś naprawdę specjalnego :)

9 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł. Też taką mapę zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa koniecznie i to najlepiej dzisiaj, u mnie tylko taki problem mały, że mam mało gazet i nie ma w nich wszystkiego co bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały post! też sobie zrobię taką mapę celów i marzeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. namalować i działać2 stycznia 2011 14:19

    Gdy się marzy fajnie patrzec na to co się chce mieć... sama tak robie - chodzę i patrzę i w głowie już wiem, ze to jest juz moje:) ale samo patrzenie się na nasze marzenia nie przyniesie nam ich realizacji jeśli sie nie ruszymy i nie nie podejmiemy konkretnych kroków by dostac to co chcemy.

    Nowy Rok to idealny czas na to by stawiać sobie konkretne cele do realizacji – jednak aby to faktycznie miało sens trzeba uwzględnić w tym cztery rzeczy:

    1.nazwać konkretnie czego się chce
    2.zapisać to sobie, namalować lub poprzyklejac jak kto woli
    3.określić jak i kiedy chce się to osiagnąć
    4.poczynić kroki w kierunku wykonania tego
    5.być wytrwałym w ich realizacji

    1-go stycznia wyciagnęłam więc kartkę i spisałam swoje cele na ten rok – dziewięć konkretnych punktów.

    Wiem, że zrealizuje wszystkie

    PS. Kiedyś przeprowadzono badania ankietowe i okazało się, że ludzie którzy nie zapisują swoich celów a tylko sobie w głowie postanawiają – finansowo są ludźmi średnio zamożnymi lub ubogimi


    Natomiast jak przeprowadzono te badania wśród zamożnych i multimilionerów to się okazało, że każdy z nich wszystkie swoje cele – zapisuje:)

    Tak więc długopisy, kredki, farby w dłoń….. i planujmy Nowy Rok !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze mapy marzen nie zrobilam, ale mam spisane swoje cele zyciowe (zadanie z jednego projektu, nad ktorym pracowalam). Jest ich ponad 100, w tym cele/marzenia takie jak - posiadanie swego domu, kochajacego meza, kota, dobrych finansow, lubianej pracy, pozytywnych przyjaciol, wyprawa do Indi, Toskanii itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. WITAM,czy można jeszcze zrobić mapę?Będę wdzięczna za odpowiedź.POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń