poniedziałek, 3 stycznia 2011

Kobiecy prezent dla siebie samej na Nowy Rok

A tak się chciałam pochwalić :) Jednym z moich celów na ten rok, ale i w ogóle jest pielęgnacja swojej kobiecości :) I dlatego postanowiłam z okazji tego, że w tym roku będę miała 33 lata wystartować jako modelka :) i ku mojemu zaskoczeniu udało się :) Przyjęła mnie agencja modelek Diamonds Raphael Group :) oraz agencja aktorska Akordeon, więc wkrótce może zobaczycie mnie i na ekranie ;) No i zapomniałam dodać, jutro idę omówić szczegóły mojego wernisażu w baaardzo kobiecym miejscu. Szczegóły wkrótce :)))

Uważam to za wielki sukces mile rozpoczynający ten nowy wspaniały rok :) A to dopiero początek :)

A ty jaki sobie zrobisz prezent w tym roku? Puść wodze fantazji! Jak widzisz wszystko jest możliwe :)

A to ja w jedwabnej sukience projektantki Monica Nera
fot. Kama Nienałtowska, makijaż Sylwia Gosiewska
P.S. Wygląda na to, że ta mapa marzeń, którą wczoraj robiłam błyskawicznie działa :)

5 komentarzy:

  1. Orzesz! nie dałbym Ci więcej niż 29. Przenigdy Magda!

    OdpowiedzUsuń
  2. 29??? tak dużo?? to makijaż mnie postarza :) normalnie ludzie, którzy widzą mnie na żywo dają mi 24 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) A moją żonę wciąż czasem pytają o dowód a gimnazjalistki mówią jej cześć. Ma podobny wiek do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. oo to jeszcze lepiej :) to podasz mi telefon do niej, zapytam jakiego kremu używa ;) jak znam życie to pewnie żadnego i dlatego tak młodo wyglądamy ;) pozdrowionka dla Ciebie Grzesiu i dla żony gimnazjalistki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń