niedziela, 30 stycznia 2011

Radosne porządki

Lubicie sprzątać? Ja uwielbiam.

Sprzątanie mnie relaksuje, odpręża, bo przecież podczas sprzątania nie trzeba myśleć. Ręce wykonują często jednostajne ruchy np. podczas zmywania podłogi, czy mycia naczyń. Na mnie działa to wspaniale.

Pod jednym warunkiem, że faktycznie zwolnię umysł z myślenia i oddam się w pełni temu co robię. Takie bycie tu i teraz z tym co robię działa na mnie jak najlepsza maseczka odmładzająca. Dlatego polecam do następnego sprzątania podejść bardzo świadomie i uważnością.

Poprzez proste czynności, jak choćby sprzątanie możesz podnieść swoją świadomość na wyższy poziom, czyż to nie genialne?

Wystarczy obserwować umysł, jeśli produkuje myśli pozwól im przepłynąć, a najlepiej skupić uwagę na wykonywanej akurat czynności.



Sprzątając swoje otoczenie porządkujesz też swój świat wewnętrzny

3 komentarze:

  1. Wspaniałe , sprzątanie faktycznie relaksuje i odpręża , jeśli o mnie chodzi to właśnie podczas sprzątania maa najciekawsze pomysły :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Cieszę się, że ktoś jeszcze tego doświadcza :) może jest nas więcej??? :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest Was więcej , ja jestem .Pozdrawiam Tania

    OdpowiedzUsuń