sobota, 12 marca 2011

Diamentowa woda

Miło mi poinformować, że weszłam w posiadanie Diamentowej Wody.

Diamentową Wodę wymyślił fizyk kwantowy. Opracował taką formułę, która sprawia, że ma wiele cudownych właściwości. Pomaga w szczególności przyspieszyć rozwój. Siedzę od dawna w duchowości, jak i fizyka kwantowa jest moją ulubioną dziedziną nauki, więc różne terminy są mi świetnie znane, ale nie chcę was tutaj zasypywać nimi, bo wszystko wyda się zbyt skomplikowane. Dlatego chcę ją opisać jak najprostszymi słowami, bo mam wrażenie, że niewiele da, jak powiem, że podnosi w nas świadomość Drzewa Życia i ma podwyższoną wibrację. Na co dzień nikt się nie interesuje takimi rzeczami.

To co mogę powiedzieć to to, że ma energię żeńską i związana jest z miłością i mądrością - podnosi ich poziom. Ważne jest również to, że można ją zaprogramować i pijąc ją można "wsadzić" w nią intencję np.  lepszej pracy, uzdrowienia naszego związku, czy przyciągnięcia właściwego partnera itp.

O tym, że woda reaguje na nasze myśli udowodnił japoński naukowiec Maseru Emoto, tu jest link do jego badań:
http://darmowa-energia.eko.org.pl/pliki/duch/maseruemoto.html

Tymczasem, gdyby ktoś chciał Diamentową Wodę, chętnie się podzielę.

20 komentarzy:

  1. Witaj, od jakiegoś czasu tu zaglądam i powiem szczerze, że naprawdę poprawia mi nastrój :)
    Zaciekawiła mnie ta diamentowa woda, gdzie można ją dostać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdaję ją każdemu, kto poprosi i zechce ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam chciałbym ją nabyć. Może mi pani ja wyslac

      Usuń
  3. Witaj Magdaleno, czy Twoja propozycja jest nadal aktualna, znaczy jeśli chodzi o diamentową wodę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zainteresowana. Już od dłuższego czasu stosuję zasadę Maseru Emoto i sama "tworzę" sobie wodę dla celów spożywczych. Nigdy nie byłam zwolenniczką zakupu wód mineralnych w sklepach. Tak więc bardzo proszę o kroplę wody dla rozmnażania JEJ w umacnianiu intencji dla podniesienia Jakości Życia.
    Pozdrawiam Maria Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem zainteresowana wodą

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, bardzo chętnie skorzystam z okazji i z góry serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie czy ja również mogłabym poprosić o wodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj, bardzo mnie zainteresował ten temat, gdzie można poczytać więcej na ten temat, czy jest szansa na próbkę wody diamentowej?

    OdpowiedzUsuń
  9. na tym blogu jest o wodzie i ta kobitka rowniez ja przesyla,kto chce

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie w jaki sposób mogę wejść w posiadanie wody diamentowej?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o takiej wodzie ma dużo dobrego w sobie chcialabym sprobowac w jaki sposób ją zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam bardzo serdecznie. Zwracam się z bardzo uprzejmą prośbą o kontakt ze mną. Poproszę Diamentową Wodę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również posiadam diamentowa wodę, jeśli Państwo są zainteresowani, mogę posłać wzorki. Tylko mieszkam w Czechach, więc koszty przesyłki będą niestety większe lub w maju może będzie dostępna w Polsce u mojej siostry. Proszę o ewentualny kontakt na email mmknapik82@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Witaj zwracam się do Ciebie z bardzo serdeczną prośbą o Twoje Wsparcie - na e-mail przesłałem Ci prośbę o przesyłkę za pobraniem.

      Z wyrazami Szacunku LukeSlovian

      Usuń
    3. Szanowna MarMaKK - przesłałem również wiadomość - do Ciebie przez komunikator Google Hangouts.

      Zwracam się do Ciebie z bardzo serdeczną prośbą o Twoje Wsparcie.

      Z wyrazami Szacunku LukeSlovian

      Usuń
  15. Witam! Jestem zwinteresowana woda diamentowa. Jak moge ja uzyskac? Monika Malorny

    OdpowiedzUsuń