czwartek, 24 marca 2011

Wiosenne przebudzenie

Obserwując swój organizm, jak i słuchając znajomych odnoszę wrażenie, że nasze organizmy po zimie potrzebują co nieco odnowy. Postanowiłam opracować sama dla siebie program takiej wiosennej odnowy.


1. Dieta - zmiana diety z ciężkiej zimowej na lekką wiosenną jest konieczna. Organizm nasz potrzebuje teraz zupełnie innych składników niż zimą. Poza tym warto raz na pewien czas oczyszczać organizm. Tym samym postanowiłam zastosować następującą dietę:

  • na śniadanie - owoce pokrojone w kostkę
  • na obiad - bogate w mikroelementy i witaminy - siemię lniane z owocem np. banan, jabłko, gruszka
  • na kolację- odżywcze i bogate w enzymy i białko mleczko z mozgi kanaryjskiej
Ta lekkostrawna dieta, a jednocześnie dostarczająca organizmowi dużo wartościowych składników wydaje mi się optymalnym rozwiązaniem. Siemię lniane zadba o piękną cerę, włosy i paznokcie, mozga kanaryjska dostarczy odpowiednią ilość białka (w 5 łyżkach mozgi jest tyle białka ile w kilku kg mięsa). Do tego piję dużą ilość wody z cytryną.


2. Ruch - nie uznaję siłowni. Naturalny ruch na świeżym powietrzu jest najlepszy. Kocham też taniec - dlatego powrócę do moich zajęć z tańca pod okiem profesjonalnej trenerki lub stworzę swoje zajęcia z tańca, bo to co kocham najbardziej - to taniec właśnie nie wyuczony, a swobodny, czyli free dance. W ramach ruchu zamierzam również urządzać co niedziela spacery w lesie oraz poruszać się po mieście rowerem.

3. Relaks - masaż dźwiękiem kamertonów - to jest teraz mój absolutny hit - kamertony tak relaksują, że jest to dla mnie w tym momencie najlepsze rozwiązanie. Kamertony tak pięknie na mnie działają, że postanowiłam sama również rozpocząć masaż dźwiękiem kamertonów. Dziś je zamówiłam, więc jak ktoś będzie miał ochotę spróbować, to zapraszam na Kamertony Anielskie - niezwykle relaksujące i uspokajające.

Pięknych chwil na wiosnę!
Magdalena

Wiosna to symbol nowego życia.

1 komentarz:

  1. Szukałam w necie przepisu na to mleczko - niestety nie znalazłam - jak je robisz???

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń