czwartek, 1 marca 2012

Ja jestem

Czy zastanawiałyście się kiedyś nad tym jaki jest powód do chwały?


Czy wiesz, że to, że jesteś wystarczy? Czy czujesz, że twoje istnienie jest ważne? Nawet jeśli nie robisz nic spektakularnego, po prostu jesteś, to właśnie w tym wyraża się twoje mistrzostwo. 


Ludzkość niezwykle mocno zafiksowana jest na "robieniu" czegoś. Rób cokolwiek, ale rób, inaczej jesteś bezwartościowa.


Ale poprzez proste skupienie się na byciu powodujesz dorównanie do swojego najwyższego poziomu.


Uznaj i wyraź w tym prostym geście swoje mistrzostwo. 


Przyjmij siebie taką, jaka jesteś. 


Każdego dnia, tuż po przebudzeniu wystarczy, że powiesz: Jestem. I właśnie dziś doświadczam najbardziej chwalebnej ekspresji samej siebie.


Róbcie tak, a doświadczycie wielu cudów. Jest taki rysunek, który wyraża "strefę komfortu", ale jeśli wyjdziesz poza nią tuż obok jest ogromna "przestrzeń, gdzie zaczyna się magia". Pozwól sobie jej doświadczyć.


Pozostajcie w energi zaszczytu życia.


Jestem zaszczycona, że mogę BYĆ.


Obserwujcie co się stanie dalej. Delektujcie się życiem. To wielki przywilej być na tej planecie i żyć życiem człowieka. 


Tak dokonuje się zmiana. Ewolucja. Nie trzeba NIC robić. Wystarczy BYĆ.


Mantra na dziś: JESTEM.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz