wtorek, 27 września 2011

Moje masaże w Pure Sky Club

Moi mili!

Miło mi zawiadomić, że zostałam Ambasadorką Spa w samym centrum Warszawy w klubie o przepięknej nazwie Pure Sky Club. Moim celem jest pomaganie ludziom osiągnąć stan relaksu. Jest to jedno z ważniejszych zadań w dzisiejszych czasach.

Zrelaksowany umysł i ciało działa sprawnie oraz pozwala na kreowanie życia, które nam odpowiada. W momencie, gdy wpadamy w sidła strachu czy stresu zaczyna się gehenna.

Dlatego dbajmy o to, by być zawsze zrelaksowanymi. Jednym z piękniejszych zabiegów, jakie możemy sobie podarować jest właśnie masaż.

Wykonuję autorski masaż. Ma on działanie relaksująco-uzdrawiające. Działam bioenergią potwierdzoną przez jasnowidzów czy bioenergoterapeutów. Masaż ten ma wpływ na wiele wymiarów w naszym życiu. To nie tylko masaż, ale dużo więcej.

Dla osób rozwijających się duchowo na pewno będzie ważna informacja, że energia, z którą pracuję pochodzi ze Źródła. Sama regularnie przechodzę kontrolę jakości od osób również pracujących z energią. Jeśli coś jest nie tak, natychmiast działam i uzdrawiam się u sprawdzonych przeze mnie ludzi. Wszystko po to, by świadczyć jak najwyższy poziom usług i mieć jasność, że na pewno POMAGAM.

Zapisy na mój relaksujący masaż są dostępne pod numerem telefonu: 22 250 11 03.

Pozdrawiam serdecznie,
Magdalena

Spotkajmy się w Pure Sky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz