środa, 11 maja 2011

Boskie kobiety

Dziś wzięłam udział w sesji zdjęciowej. Ale nie była to zwykła sesja. My, kobiety po trzydziestce, postanowiłyśmy pokazać swoje piękno i tak powstał Projekt 32+.

W projekcie tym biorą udział kobiety po trzydziestym roku życia - piękne, cudowne i boskie :-) Jest mi bardzo miło, że zostałam zaproszona do tego projektu przez Lenę Świadek z Goodlife Poland.

Wystąpiłam jako Artemida - bogini łowów i lasów. Była piękną siostrą bliźniaczą Apollina i córka Zeusa. Zrezygnowała z małżeństwa i do końca pozostała sama. Chroniła siebie tak bardzo, że mężczyznom nie pozwalała nawet na siebie spojrzeć, dlatego ludzie nadali jej przydomek Czystej. Była pogromczynią Gigantów i przede wszystkim królową Amazonek. Najczęściej można ją było spotkać w lasach gdzie biegała otoczona psami z łukiem w ręce. W Efezie stoi jej świątynia zaliczana do siedmiu cudów świata.

Drogie panie, poznajcie Artemidę:




To tylko kilka zdjęć z tego cyklu, więcej dostępne będzie wkrótce. 

2 komentarze:

  1. Wyglądasz jak legendarne amazonki, które podobno w dawnych czasach mieszkały na Mazowszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo nie wiedziałam, że mieszkały na Mazowszu. ale faktycznie Amazonki są mi bliskie :)

    OdpowiedzUsuń