środa, 4 maja 2011

Business Woman

Miło mi powiadomić, że wzięłam udział w gali organizowanej przez BusinessWoman & Life w autoryzowanym Salonie Volvo - Dom Volvo. W gali licznie wzięły udział przedstawicielki płci pięknej, które wysłuchały prelekcji Marka Wańskiego – specjalisty ds sprzedaży flotowej Dom Volvo, Irminy Przybyłowskiej – Product Manager Klubu Suada, i mojej skromnej osoby ;-) Magdaleny – właścicielki Instytutu Dobrej Energii. Podczas gali zostały zaprezentowane trzy  modele – V60, C30, XC60. Odbyła się także premiera perfum dla kobiet biznesu wprowadzonych przez wydawnictwo magazynu Businesswoman & Life. 
Oto zdjęcia z Gali:
Magdalena - właścicielka Instytutu Dobrej Energii.

Przedstawicielki płci pięknej na Gali.

Pokaz mody.
Dziękuję wszystkim za miłe przyjęcie mojego przemówienia i pozdrawiam wszystkie piękne kobiety!

P.S. Dostępny już jest numer Businesswoman Moto, a w nim jeden dzień z mojego życia - fotorelacja ze zdjęciami Edwarda Grytsenki wraz z tekstem opisującym cały mój dzień. Zapraszam serdecznie do lektury!

Magdalena na zebraniu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz