wtorek, 30 sierpnia 2011

Terapia, która zmienia życie

W zeszłym tygodniu wybrałam się do Ani Dąbrowskiej na niezwykle tajemniczą terapię o nieco dziwnej nazwie - Terapia Czaszkowo-Krzyżowa... Na nogi mego stołu - nie wiedziałam co to jest....

Nazwa skłaniała mnie do wyobrażeń łamania kołem... więc nieco z lękiem położyłam się na łóżku do masażu. Ale to co się działo później przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Choć nie działo się prawie nic - Ania wykonywała naprawdę minimalne ruchy ledwo mnie dotykając - ja falowałam, przenosiłam się niewiadomo gdzie świadomością, czułam jakby jakieś warstwy ze mnie schodziły. Jak po godzinie tego prawie nic nie robienia zeszłam ze stołu - byłam całkowicie odmieniona i było mi jakoś tak lżej... Wtedy sobie pomyślałam "Nieźle... Naprawdę nieźle...". Niby nic... a taka siła!

Nie pozostaje mi nic innego, jak polecić tą terapię. Tym bardziej, że w Holistycznym Spa - Zielona Pomarańcza, nie kto inny, jak sama Ania Dąbrowska będzie przyjmowała - uwaga bezpłatnie w czwartek, 8 września będzie można spróbować tej niesamowitej terapii. 


Słowami Ani:
Terapia Czaszkowo-Krzyżowa jest to terapia która uwalnia od napięć zarówno psychicznych jak też fizycznych, pozwala na powrót do swojego ja, do źródeł, oczyszcza podświadomość i przywraca sprawność.

Zapisy są przez adres mailowy: ania@holistycznespa.pl

Serdecznie zapraszam i polecam!
Magdalena


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz