poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Jak przeżyć w dzisiejszych czasach

Witajcie Kochane!

Świat dookoła przechodzi gwałtowną zmianę. Ze względu na przyspieszenie czasu (zagięcie czaso-przestrzeni) następują coraz szybsze zmiany. Gdy jakieś dziesięć lat temu nasi przewodnicy duchowi mówili o tym, co się dokładnie teraz dzieje, część osób stukała się w głowę, np. mój tata. Gdy mu opowiadałam, że giełda się załamie, nasilą się niedogodności pogodowe, zamieszki na ulicach, później jeszcze dojdzie do załamania systemu monetarnego, upadku rządów itp. - nie wierzył. Teraz, gdy włącza telewizor i z niego mu donoszą dokładnie o tym, o czym mówiłam, oczy przeciera ze zdumienia.

Nie ukrywam, że zmiany te będą postępować. Ale one nie są oznaką czegoś złego. Wprost przeciwnie - czegoś nowego - LEPSZEGO.

Chciałabym jednak napisać o tym, jak się zachowywać w najbliższych latach, gdy będą zachodzić dalsze zmiany. Przede wszystkim - cokolwiek się dzieje przyjmuj to ze spokojem. Jest to część planu zmiany tego świata na lepsze. Trzymanie się na siłę starego będzie powodowało niepotrzebne napięcia i blokady. Cokolwiek odchodzi z twojego życia żegnaj to z radością. Może ci się wydawać, że twoja sytuacja się pogarsza, np. finanse, ale uwierz mi - jest to chwilowe i możesz zaufać Wyższej Sile, że jesteś całkowicie bezpieczna. To bardzo ważne.

Niech twoją mantrą będzie: "Akceptuję tą sytuację i puszczam wszystko bez lęku. Jestem spokojem."

Zaufaj, będzie coraz lepiej!

Magdalena



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz