poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Pierwszy Tęczowy Pomost za nami!

Jesteśmy po pierwszym Tęczowym Pomoście.

Na poczatku wyjaśniłam skąd się wziął pomysł - poniekąd od Artemidy. Potem opowiedziałam o swojej wizycie u Alchemików oraz o wiedzy, którą mi przedstawili na temat Drzewa Życia i tego jak to się ma do energii męskiej i żeńskiej. Pokazałam Kwiat Życia:



Potem poprowadziłam medytację równoważącą energię męską i żeńską dla całego świata. Następnie uczestnicy położyli się i przeprowadziłam zabieg uzdrawiająco-energetyzujący z kamertonami i Boską Energią. Rozmawialiśmy też na temat poprzednich wcieleń i ich wpływu na nasze życie - tu pomagał Tomek Skorupski, któremu bardzo dziękuję :)



Na koniec zatańczyliśmy, nie obyło się też bez wspaniałej Pieśni zaśpiewanej przez Madzię :-)

The End, a raczej NOWY POCZĄTEK!

Dziękuję wszystkim uczestniczącym i zapraszam na następne spotkanie!
Magdalena




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz