niedziela, 6 maja 2012

Sztuka z pozytywnym przesłaniem

Miło mi zawiadomić, że w dniu 05.05.2012, tak na marginesie, piękna data, wystartował pierwszy Art Bazaar!

Celem Art Bazaar jest promowanie sztuki pozytywnej. Każdy, kto tworzy od serca może się do nas przyłączyć.

Wystartowaliśmy na ul. Francuskiej 4, na pięknej Saskiej Kępie. W pierwszym Art Bazaar udział wzieli:
- Marta Maja Gierczyńska - 501 052 628
- Magdalena Antolina Mąka - 608 609 264
oraz Paweł, który pomagał nam i wspierał.

Co się działo?
Ja namalowałam dwa obrazy, Marta Maja kończyła malować aniołka, na którego od razu zdobyła nabywczynię, której serdecznie gratulujemy - to wspaniały zakup! :) Marta rysuje piękne obrazki z cudowną energią. Ja jestem nimi zachwycona. Jeśli chodzi o moje obrazy, maluję je spontanicznie, nigdy nie wiem, co powstanie. Maluję od serca i w połączeniu z "górą", dlatego wielu bioenergoterapeutów określa moje obrazy jako 'czyste energetycznie'. Zarówno u mnie, jak i u Marty jest możliwość zamówienia obrazu specjalnie dla danej osoby i wtedy jego wartość jest dużo wyższa, a taki obraz czy rysunek wspomagają człowieka przez całe życie dobrą energią. 




Serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które stworzyły to wydarzenie, jak i tym, które nas odwiedziły :) Było fantastycznie. Piękne słońce, mili ludzie oraz wszechobecna twórcza energia,
Magdalena

A tu kilka obrazów z naszej akcji:
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz