niedziela, 6 maja 2012

Najnowsze masaże - wypróbuj pierwsza!

Miło mi zawiadomić, że wróciłam ponownie do Holistycznego Spa Zielona Pomarańcza i znowu można się tam ze mną umówić na masaż. Wzbogaciłam swoją ofertę o kolejne masaże:

- Dotyk Anioła - to mój pierwszy autorski masaż, składa się z niezwykle delikatnych ruchów, niczym muśnięcie anioła, raczej tylko dla wrażliwych osób :)



- Masaż Marokański - masaż naturalnymi olejkami prosto z Maroka, więcej o olejkach możecie poczytać na moim blogu Skarby Natury. Do wyboru jest dowolny olejek:
- różany - dla osób, które mają zranione serce, łagodzi wszelkie bóle i uspokaja
- arganowy - dla osób mających przesuszoną skórę, jest mocno odżywiający
- lawendowy - dla osób mających problemy z zaśnięciem, łagodnie wprowadza w stan relaksu
- cytrynowy - dla osób mających problemy z cellulitem, jest też on mocno uszczelniający naczynka oraz odświeżający
- pomarańczowy - dla osób potrzebujących dużej dawki pozytywnej energii!





- Crystal Sounds of Nature -  masaż z użyciem kryształowych różdżek z całego świata, m.in. różdżka labradorytowa, onyksowa, aragonitowa. Ten masaż łączę również z kamertonami harmonizującymi lub oczyszczającymi czakry. Jest to zupełna nowość na polskim rynku, więc serdecznie zapraszam na wypróbowanie. Uwaga! Można wypróbować same różdżki i kamertony - trwa to 10 minut, ale też bardzo dużo daje. Siedzi się wtedy w ubraniu na krześle, a ja przeprowadzam zabieg. Jest on niezwykle przyjemny.

Zapraszam, w celu umówienia się na wizytę proszę o telefon:
608 609 264
Magdalena Mąka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz