niedziela, 10 kwietnia 2011

Kryształowa kraina

W ten weekend w Warszawie odbyła się Giełda Minerałów i Biżuterii. Zakupiłam dwie kryształowe ametystowe kule.

Ametystowa kula. Ametyst wspiera rozwój duchowy,
wzmacnia intuicję i chroni przed negatywnymi energiami.
Kolejnym nabytkiem jest kwarc różowy w kształcie pentagramu i heksagramu.

Kwarc różowy pomaga otworzyć i uleczyć czakrę serca.

Kryształową różdżkę do laserowego uzdrawiania.

Mój nowy nabytek, to nim będę wykonywać większość zabiegów.
Lapis lazuli zakupiłam do własnej medytacji, ma to związek z Buddą Medycyny, który w ręce trzyma miseczkę z lapis lazuli i ostatnio też się z nim związałam, więc pomyślałam, że lapis lazuli będzie mile widziany oraz dwa małe kryształki górskie z domieszką różową do programowania.

Na ametystowej szczotce pośrodku leży różdżka Archanielska i
 lapis lazuli - oczyszczają się. Po prawej stronie - kryształy górskie.

Nabyłam też biżuterię z kryształkami Swarovskiego do programowania. Do tego trzy pyszne książki, ale to już gdzie indziej je zakupiłam a mianowicie na Merkabie z Tomem de Winter organizowanej przez Agnieszkę Jurko - wszystkie służą pogłębieniu mojej wiedzy z uzdrawiania, w tym uzdrawiania kryształami. Kryształy lubią też ze sobą przebywać, więc umieszczam je razem:

Mamy tu prawdziwe skarby: kryształowe naszyjniki, kamienie
do medytacji, ametystowe kule czy kryształowe czaszki.

Świat kryształów jest fascynujący. Można z nimi robić wszystko - ponieważ kryształy, tak jak i komputer można zaprogramować i poprosić je, by nam pomagały, a one chętnie to uczynią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz