poniedziałek, 23 stycznia 2012

Zdrowe farbowanie

Jestem miłośniczką Skarbów Natury. Szukam ich gdzie się da. Jeśli chodzi o farbowanie włosów trudno jest znaleźć zdrowy środek. Ale udało się. Farby SANOTINT to strzał w dziesiątkę.

Stosowałam już w swoim życiu różne farby i nie powiem, zawsze miałam obawy, że niszczą mi włosy. Gdy przeczytałam skład byłam całkowicie uspokojona. Wybrałam najbezpieczniejszą farbę dla alergików SANOTINT LIGHT, choć alergii żadnej nie mam. Chciałam być jednak pewna, że jest jak najbardziej delikatna.

Skład: złote proso i ekstrakty roślinne bez p-fenylodiaminy, która najczęściej podrażnia, bez metali ciężkich i amoniaku, bez parabenów i konserwantów. Nie testowana na zwierzętach. Produkt idealny dla kobiet żyjących świadomie i kochających zdrowy styl życia.

Wybrałam odcień 87, najjaśniejszy. Szczerze mówiąc nieco się bałam, czy uda się uzyskać jasny odcień, jeśli ta farba jest tak delikatna i naturalna. Efekt był olśniewający. Piękny kolor, bez żółtych odcieni, idealnie pokrył mój ciemny blond. I teraz mam lśniące, zdrowe blond włosy! Tego właśnie chciałam, więc jestem bardzo zadowolona.

Jak dobrze, że żyjemy w czasach, gdzie dostępnych jest coraz więcej zdrowych produktów. Gdy pomyślę o naszych mamach, które miały do wyboru tylko mocne, niezbyt ładnie pachnące farby z amoniakiem, to czuję dużą ulgę i wdzięczność za to, co teraz mamy.

Bo najważniejszy jest wybór. Ja wybieram zdrowie!

Zdrowa farba do włosów i mają odcienie blond :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz