czwartek, 18 listopada 2010

Na zdrowy początek dnia

Jak i czym zaczynacie dzień?

Od kawy? Ja nie pijam kawy. Jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do używek. Mam raczej ciągotki w drugą stronę. Odkąd pamiętam uwielbiałam rzeczy zdrowe.

Jeśli macie ochotę zamieńcie kawę czy herbatę na energetyzujące i pełne witamin koktajle poranne.

Jak ja to robię?

Miksuję dowolny owoc i dorzucam np. zarodki pszenne ekologiczne i koniecznie dodaję kropelkę oliwy, by wszystkie witaminy się przyswoiły.

Dziś zmiksowałam kiwi.

Smacznego!

Zapraszam też do czytania postu o cudownych właściwościach lnu złotego:

2 komentarze:

  1. O oliwie nie wiedzialam. Teraz tez bede dodawac. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. :) tak, właśnie dzięki oliwie jest lepsza przyswajalność witamin, więc warto! Zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń