środa, 10 listopada 2010

Piękna od stóp do głów

Kochane w weekend poznałam wizażystkę Anię Stańczyk wspomniała mi coś o warsztacie dla kobiet. Poprosiłam ją, by przysłała mi koniecznie informacje. Zobaczcie jakie smakołyki ma dla nas!

Piękna od stóp do głów - warsztat dla kobiet

Wiesz, że ... stopa to cudowny twór natury, czyli przeciętnie okrążyć Ziemię przez życie, czterokrotnie?

Wiesz, że... do sukcesu nie ma żadnej windy, trzeba iść po schodach, a każdy stopień to kolejne dodatkowe 3 minuty życia?

Wiesz, że... dobierając źle ubrania możesz dodać sobie 5 kg więcej i co najmniej 10 lat więcej?

Wiesz, że ... makijaż może odjąć lub dodać 10 lat?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy na warsztaty tylko dla kobiet w miłej i przyjaznej atmosferze przy pysznym ciastku, kawie i lampce szampana.

Przynieś:
  • buty na obcasie, będziemy uczyć się chodzić z gracją w szpilkach,
  • 2 ulubione stroje ( dzienny i wieczorowy), ulubione dodatki,
  • kosmetyczkę z produktami do makijażu

Kiedy: 27.11.2010 r, godz. 10.00-16.00

Gdzie: Deseo Club, ul. Narocz 6 (metro Służew)

Zapisy
do dn. 20.11.2010r. pod e-mail: warsztaty@atelierpapillon.pl

1 komentarz:

  1. ja idę, mam nadzieję, że wy też. nie co dzień mamy możliwość dostać w jednym miejscu, tyle fajnych rzeczy wspierających naszą kobiecość od strony wizualnej ;-)

    OdpowiedzUsuń