czwartek, 18 listopada 2010

Świętujemy - blog ma dokładnie miesiąc i 2000 odwiedzin!

Kochane Najpiękniejsze!

Świętujemy! Dokładnie miesiąc temu wystrtowałam z blogiem. Blog powstał nagle, pod wpływem chwili. To był implus - działam. Nie myślałam o tym wcześniej. Nie miałam przemyślanej koncepcji. Po prostu poczułam, że muszę teraz, natychmiast go zrobić.

Wasze tłumne odwiedziny mile mnie zaskoczyły. Dostaję od was prywatnie dużo wiadomości na temat tego, że rozbudza waszą kobiecość, że odpoczywacie na nim i... że czytają go panowie, dla niektórych z nich jest to ulubiony blog.

Jestem wam wszystkim naprawdę WDZIĘCZNA!

Jak urodziny, to urodziny. Świętujemy. Dla pierwszej osoby, która się zgłosi namaluję obraz, specjalnie dla niej.

Jeśli też macie się ochotę spotkać, zapraszam was do Pure Sky, byśmy mogły sobie porozmawiać na babskie tematy ;-)

Ślę wszystkim słoneczne pozdrowienia z Krainy Wiecznej Szczęśliwości!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz