środa, 9 lutego 2011

Czas dla siebie

Biegniesz. Praca, dom. Trzeba jeszcze zrobić to, aha i tamto. O i jeszcze spotkanie z Anią i z Markiem gdzieś trzeba wcisnąć...

STOP

Czy naprawdę zależy ci na życiu wypełnionym listą niekończących się spotkań i rzeczy do zrobienia?

Z tym ci się kojarzy dobre życie? Właściwie to gdzie tak biegniesz? Dokąd prowadzą cię te spotkania i te rzeczy do zrobienia? Czy przypadkiem czegoś nie przegapiasz?

Czy masz czas dla siebie? Czas, w którym możesz sobie zadać pytanie - Co jest dla mnie najważniejsze? Co daje mi radość? Co mnie wzmacnia? Czego mi teraz potrzeba? Co mnie uszczęśliwia?

Każdego dnia warto zadbać o przestrzeń tylko i wyłącznie dla siebie, by zbadać co tak naprawdę potrzebujesz. Czy żyjesz swoim życiem, czy może realizujesz plan i zachcianki innych osób - w końcu jesteśmy otoczeni światem reklam i różnego rodzaju "specjaliści" wmawiają nam jaki jest najlepszy plan na nasze życie, kreują nasze potrzeby - tylko czy te potrzeby są nasze? O tym się przekonasz tylko wtedy, gdy znajdziesz przestrzeń dla siebie i zastanowisz się w ciszy i spokoju, czego tak naprawdę chcesz.

W ciszy i spokoju. 

Kiedy masz czas dla siebie?

fot. Yuri Vishnevsky weavesilk.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz