sobota, 5 lutego 2011

Moje obrazy w Copoint

Miło mi poinformować, że piątek po cichutku moje obrazy powędrowały do przestrzeni biurowej Copoint.

Copoint jest miejscem dla osób wolnych zawodów, które nie pracują w tradycyjnym biurze, ale też nie chcą siedzieć w domu.

W Copoint znajdują się komfortowe stanowiska do pracy biurowej we wspólnej sali (coworking) oraz wydzielone, niezależne biura.Wszystko to z pełnym dostępem do profesjonalnych urządzeń biurowych, szybkiego internetu, kuchni, strefy relaksu w chillout room i w ogrodzie oraz wieloma innymi udogodnieniami.

No i teraz, aby milej się pracowało, na ścianach zawisły moje obrazy. Ciekawe, jakie będą wrażenia użytkowników Copoint :) Mam nadzieję, że pozytywne :)

Adres: Ul. Niedźwiedzia 29 b

Jeden z moich ulubionych obrazów też do zobaczenia w Copoint :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz