środa, 23 lutego 2011

Spotkanie z astrologiem

Kiedy nie wiadomo o co chodzi w naszym życiu nastaje moment, że przydałaby się pomoc z zewnątrz. Ja sama jakiś czas temu skorzystałam z pomocy pani Iwony Moski, astrolog i numerolog, która bardzo mi pomogła - zrozumiałam dokładniej cel mojej duszy i upewniłam się, że kroczę dobrą drogą. Dostałam też liczne wskazówki na co uważać oraz zrozumiałam swoje lekcje życiowe, więc teraz jak się coś dzieje nie za fajnego to wiem dlaczego oraz jak sobie z tym poradzić.

Tym samym wiedziałam, że chcę, by pani Iwona dołączyła do grona moich ekspertów z Instytutu Dobrej Energii i oczywiście polecam wam serdecznie kontakt z panią Iwoną.

Do wyboru macie:

Książeczkę o sobie – około 16-stronicowy portret numerologiczny z uwzględnieniem astrologii. Zawiera m.in.:

• przeprowadzenie dokładnej analizy charakteru i osobowości człowieka.

• pokazuje nasze talenty

• ułatwia zrozumienie relacji jakie zachodzą pomiędzy partnerami.

• pokazuje główne tendencje nadchodzących lat (zaglądamy w przyszłość)

• wskazuje jak najlepiej wykorzystać nasze zdolności i uwarunkowania (rady psychologiczno-numerologiczne)

Cena: 200 zł

Sesja przez Skype, gdzie 1,5 godz (około), to ustna analiza horoskopu, numerologii,
horoskopu chińskiego, a także sumero-cyfrologii. Jest to pełna i wyczerpująca analiza.

Cena 150 zł.

Zapisy pod numerem telefonu: 608 609 264


Czasami warto skorzystać z podpowiedzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz