piątek, 18 lutego 2011

Szybki podgląd co u mnie

Tak tylko szybciutko zdradzę co się u mnie dzieje. A więc w ciągu dnia wytrzepuję traumki z kręgosłupa, w międzyczasie biegam na przymiarki do pokazu mody.

Dziś też w przerwie pobiegłam z moim stylistą Adamem Chowańskim do projektantki Kasi Biskup po sukienkę z jej najnowszej kolekcji "Butterfly effect", później wróciłam i dalej prowadziłam medytację procesu i uwalniałam jeszcze traumy, no i jutro to samo będzie. Czyli praca nad sobą, potem przygotowania do pokazu i wystąpienia - o 19.15 wygłoszę przemówienie na temat Instytutu Dobrej Energii oraz opowiem parę słów o jaguarze, potem wystąpię jako modelka na pokazie mody, a w niedzielę rano znowu wracam pracować nad traumami, a już o 15 prowadzę spotkanie wraz z Arkadiuszem Dziekańskim na temat rozwoju osobistego, na które serdecznie zapraszam.

Zdradzę jeszcze, że na pokazie wystąpię nie tylko w pięknej, futurystycznej sukni, ale i w diamentach :)


A tu zdjęcia z wizyty u Kasi Biskup, żeby było śmiesznie ubiegłam Jolę Rutowicz, która przyszła wybrać sobie sukienkę chwilę po mnie :)

Stylista Adam Chowański i projektantka Kasia Biskup

A tu ja w oskarowej sukience Kasi Biskup :)

1 komentarz: